reklama

Omyl, alebo ďakujem, že si mi otvorila oči

Článok poďakovania, článok bolesti, článok o všednosti, čo ja viem, závisí od uhlu pohľadu, ale pre mňa článok negatívnej skúsenosti, ktorú snáď už nikdy nezažijem. Snáď... snáď sa v ňom kamarátka moja nájdeš a dúfam, že pochopíš.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

 Myslíš, že svojich kamarátov poznáš, OMYL...Nikdy ich presne do puntíku nespoznáš, kým sa neocitneš v situácii, ktorá je pre oboch veľmi významná. A zase sa to všetko točí okolo lásky a citov. Ako to však mohla spraviť??? Ako mohla urobiť niečo také??? Pýtam sa sama seba a nenachádzam odpoveď. Snáď mi odpovieš ty kamarátka najdrahšia. Tebe som verila, Teba som mala rada. Že nevieš o čom píšem??? Prečo si klamala, prečo používaš klamstvá na získanie niekoho, na kom Ti záleží?? Mne na to človeku takisto záleží a skutočne nemám ako sa proti Tvojim klamstvám brániť, lebo som ďaleko, v cudzine. Prečo mi práve ty tak veľmi ubližuješ, človek, kamarátka, ktorej som najviac verila?? Ako to vlastne môžeš robiť? O čo Ti vlastne ide? Len mi ublížiť, alebo pokaziť lásku, ktorá bola taká silná, neviem. Na tieto otázky ja nepoznám odpoveď, avšak čo viem je, že ja svoju pravdu obhájim, nech to bude akokoľvek v mojej situácii náročné. Ale čo však potom bude s našim kamarátstvom? Myslíš, že budem schopná Ti naďalej veriť, že budem stáť o Tvoje kamarátstvo??? Bohužiaľ nie. Radšej milión neznámych kamarátov, ktorých spoznám a budem im veriť, ako jednu priateľku, ktorú poznám dlhšie, ale skutočne jej veriť nemôžem.   Spoznala si sa??? Ja myslím, že určite. Tento článok je o pocitoch, je o momentálnych emóciách, ktoré ma trápia, je o tom, že keď cítim bolesť, ked cítim krivdu, musím ju niekomu povedať, musím sa s ňou s niekým podeliť, i keď len na papier, ktorý sa uverejní na blogu, ale i tak, ďakujem za to. A pevne verím a dúfam, že moja kamarátka pochopí, čo vlastne urobila i keď prídeme o veľa. Magda, prajem Ti veľa šťastia a stretneme sa na poli pravdy, tam budeme stáť oproti sebe, ale už nie ako kamarátky, ktoré sa po dlhom odlúčení stretli a objali, ale ako dvaja ľudia bojujúci o pravdu. O čo však budeš bojovať ty, to neviem. Ja mám v svojom cieli jasno.   Ale ako sa hovorí, vo všetkom negatívnom je i veľký kus pozitívneho a v mojom prípade je to zistenie, že ľudia sú rôzni a že sa nedá stopercentne veriť ani najlepšej kamarátke. Treba mať oči otvorené dokorán a pozerať sa okolo seba, byť viac opatrnejší vo výbere ľudí, ktorým veríme. Lebo i ten najlepši kamarát sa môže zmeniť na závistlivého, žiarlivého človeka a dokáže pokaziť jednu lásku. Nikdy som tomu neverila, že sa to môže stať a stalo sa. Ale mám aspoň o jednu, síce negatívnu, ale o to poučnejšiu skúsenosť naviac. A ďakujem za ňu. Síce strácam jednu kamarátku, ale získam pravdu. A to je viac. Pre mňa určite.   ĎAKUJEM Dadka, ďakujem, že si mi otvorila oči...

Petra Mazáková

Petra Mazáková

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som ako kniha, mam hodne stranok a kto sa ma nauci citat, zisti aka skutocne som. A ze to ma vyhody :oP Zoznam autorových rubrík:  Aj toto je zivotZalezitosti srdcaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu