reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Petra Mazáková

Petra Mazáková

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som ako kniha, mam hodne stranok a kto sa ma nauci citat, zisti aka skutocne som. A ze to ma vyhody :oP Zoznam autorových rubrík:  Aj toto je zivotZalezitosti srdcaSúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Nepostrádateľná potreba blízkosti

Petra Mazáková

Nepostrádateľná potreba blízkosti

Som sama... Mám všetko a predsa mi niečo chýba. Zažívaš aj ty ten istý pocit? ................

  • 4. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 585x
  • 2
A ty nechodíš do kostola?

Petra Mazáková

A ty nechodíš do kostola?

Nechodíš??? Ako je to možné? Už som túto otázku počula niekoľkokrát a vždy sa nad ňou iba pousmejem. Prečo?

  • 24. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 791x
  • 67
reklama
SkryťZatvoriť reklamu